Péče o zákazníky
- Live Chat
- Zavolejte nám na+420800022630
- Email Us
- Text a Consultant
-
Nákupy online
-
Stav objednávky
Dočasně nedostupné zboží
Pokud je objednané zboží v době vašeho nákupu dočasně nedostupné, budeme vás o této skutečnosti informovat prostřednictvím e-mailu spolu s informacemi o době předpokládaného doručení. Nedostupné zboží vám zašleme přednostně po jeho naskladnění. Za nedostupné zboží předem nic neplatíte. Pokud si z nějakého důvodu přejete zrušit objednávku momentálně nedostupného zboží obraťte se prosím na zákaznický servis na čísle 800 022 630, kde vám rádi nabídneme pomoc. -
Zrušení objednávky
AnchorPokud si přejete zrušit již odeslanou objednávku, kontaktujte prosím neprodleně náš zákaznický servis na čísle 800 022 630 a my uděláme vše proto, abychom vaší žádosti vyhověli. V případě, že jste již obdrželi potvrzení o předání zásilky dopravci, není již možné objednávku změnit nebo zrušit.
V mimořádných případech mohou být objednávky či jejich části stornovány z následujích důvodů:Produk(y) nejsou dostupné
Vyskytly se problémy s přijetím platby
Na uvedenou adresu nelze doručit
Byla odeslána duplicitní objednávka
Na žádost zákazníka
Byl překročen limit objednávkyV případě, že bude vaše objednávka či její část stornována, obdržíte od nás upozornění e-mailem, v němž bude specifikován důvod pro zrušení objednávky. Stornovaná objednávka nebo položky vám nebudou účtovány. Pokud máte zájem zadat novou objednávku, nebo máte dotazy ohledně zrušené objednávky, kontaktujte prosím zákaznický servis Clinique na čísle email.
zpátky na začátek
-
Jak nakupovat online
Vítejte na stránkách Clinique Online. Jednoduché, pohodlné a bezpečné nakupování. Jednoduše vyberte, který produkt chcete koupit a postupujte podle instrukcí níže.
Krok 1:
Pod obrázkem klikněte na tlačítko Koupit. Zvolte požadový odstín, velikost dle uvedených možností a klikněte na tlačítko "Vložit do košíku".Pokud se chcete dozvědět o produktu více, klikněte na jeho název nebo obrázek. Na stránce detailu produktu pak stačí kliknout na tlačítko "Vložit do košíku " a produkt se vloží do nákupního košíku.
Krok 2:
Až budete mít v nákupním košíku vše, klikněte na ikonu nákupní tašky v pravém horním rohu. V košíku klikněte na tlačítko "K pokladně", které se zobrazí vždy, když přidáte produkt do nákupního košíku.Během procesu objednávání postupujte podle instrukcí na obrazovce. Upozornění: Obsah nákupního košíku můžete změnit, včetně množství jednotlivých produktů, dokud nekliknete na tlačítko "Odeslat objednávku". Objednat můžete max. 4 ks stejného produktu a celkem 14 položek v rámci jedné objednávky.
Krok 3:
Po odeslání objednávky se zobrazí stránka "Děkujeme", která je potvrzením, že vaše objednávka byla přijata. Krátce na to vám také zašleme potvrzení do e-mailu o tom, že vaše objednávka byla zaevidována. Pokud e-mailové potvrzení neobdžíte do 24 hodin od odeslání objednávky, prosím kontaktuje náš zákaznický servis na telefonním čísle 800 022 630 nebo prostřednictvím e-mailu.Pokud máte nějaké dotazy k vytvoření objednávky, nebo pokud si přejete zjistit informace o odeslané objednávce, prosím kontaktujtenáš zákaznický servis. Pro rychlé řešení mějte prosím předem připravené číslo objednávky.
ZOBRAZIT KOŠÍK
Pro zobrazení obsahu nákupního košíku klikněte na ikonu nákupní tašky. Zobrazí se vám seznam vybraných položek, včetně jejich množství a celková cena nákupu. V této fázi nákupu můžete libovolně upravovat obsah košíku a množství položek.ODEBRÁNÍ POLOŽKY Z NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
Pokud si přejete odebrat položku z nákupního košíku, jednoduše klikněte na ikonu nákupního košíku a vyberte tlačítko "Upravit". Na další stránce klikněte pod produktem, který si přejete smazat na tlačítko "Odstranit". Položka se z nákupního košíku vymaže. -
Podporované prohlížeče
AnchorNaše stránky se nejlépe zobrazují v prohlížečích: Internet Explorer 6.0 a novějších verzích, Firefox 2.0 a v novějších verzích, a Safari 2.0.4 a novějších verzích.
zpět na začátek -
Bezpečný nákup
V Clinique Online víme, jak důležitá je pro vás důležité nakupovat bezpečně. Při odesílání online objednávky zákódujeme vaše informace pomocí šifrovací technologie Secure Socket Layer (SSL), nejmodernější technologie zajišťující vysokou uživatelskou ochranu online.
http://compnetworking.about.com/cs/securityssl/g/bldef_ssl.htm?terms=ssl
Aby mohlo být šifrování zahájeno, ujistěte se, že máte nainstalovanou nejnovější verzi internetového prohlížeče s podporou SSL protokolu.
Internet Explorer 6.0 a vyšší
Mozilla Firefox 2.0.4 a vyšší
Safari 2.0.4 a vyšší -
Dostupnost produktu
Dočasně nedostupné zboží
Pokud je objednané zboží v době vašeho nákupu dočasně nedostupné, budeme vás o této skutečnosti informovat prostřednictvím e-mailu spolu s informacemi o době předpokládaného doručení. Nedostupné zboží vám zašleme přednostně po jeho naskladnění. Za nedostupné zboží předem nic neplatíte. Pokud si z nějakého důvodu přejete zrušit objednávku momentálně nedostupného zboží obraťte se prosím na zákaznický servis na čísle 800 022 630, kde vám rádi nabídneme pomoc. -
Limity objednávky
-
Speciální nabídky a promo kódy
Jak uplatnit promo kód? Jednoduše jej zadejte do textového pole "Promo kód" při placení v nákupním košíku. Přijatý promo kód se zobrazí v souhrnu objednávky. Prosíme zkontrolujte, že promo kód byl uplatněn dříve, než objednávku odešlete. Zpětně není možné slevu odečíst nebo do objednávky přidat dárek. Vyhrazujeme si právo dárek nahradit po vyčerpání zásob jiným v odpovídající hodnotě nebo nabídku ukončit z důvodu vyčerpání zásob dříve. O nedostupnosti dárku budete informováni v košíku před odesláním objednávky.
Upozornění: Promo kódy jsou citlivé na velká a malá písmena, prosíme zadávejte je přesně tak, jak je uvedeno. Daný promo kód je časově omezen a může být uplatněn jedním zákazníkem pouze jedenkrát.
-
Možnosti platby
Za zboží můžete zaplatit zaplatit kreditní či debetní kartou, nebo jiným způsobem uvedeným níže:
- MasterCard
- Visa
- Dobírkou
Důležité informace
Jméno a fakturační adresa zákazníka musí odpovídat údajům uvedených na kreditní kartě použité k platbě za zboží a to z důvodu bezpečnosti zákazníka. Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku, která neodpovídá těmto kritériím.
-
Autorizace platby
AnchorVšechny platby kreditní/debetní kartou podléhájí kontrole a autorizaci bankou, která kartu vydala. V případě, že vydavatel odmítne či z jakéhokoliv důvodu neautorizuje zákazníkovu platbu, neodpovídáme za jakékoliv zpoždění či nedodání objednaného zboží.
zpět na začátek -
Moje objednávka
-
Zrušení objednávky
Pokud chcete zrušit již přijatou online objednávku, prosím kontaktujte nás co nejdříve na telefonním čísle: xxx xxx xxx. Uděláme vše pro to, abychom vaší žádosti vyhověli.
V mimořádných případech mohou být objednávky či jejich části stornovány z následujích důvodů:
- Produkt není dostupný
- Vyskytly se problémy s přijetím platby
- Na uvedenou adresu nelze doručit
- Byla odeslána duplicitní objednávka
- Na žádost zákazníka
- Byla překročen limit objednávky
V případě, že bude vaše objednávka či její část stornována, obdržíte od nás upozornění e-mailem, v němž bude specifikován důvod pro zrušení objednávky. Stornovaná objednávka nebo položky vám nebudou účtovány. Pokud máte zájem zadat novou objednávku, nebo máte dotazy ohledně zrušené objednávky, kontaktujte prosím zákaznický servis Clinique na čísle +420 234 749 658.
-
Vrácení a výměna zboží
-
Garance spokojenosti na Clinique Online
Pokud byste z jakéhokoli důvodu nebyli zcela spokojeni s produkty Clinique zakoupenými online, můžete zboží vrátit, nebo vyměnit. Vrátit nebo vyměnit je možné pouze produkty zakoupené na stránkách clinique.cz. Pokud potřebujete s vrácením produktu pomoci, prosím kontaktujte náš zákaznický servis na čísle 800 022 630.
-
Jak vrátit nebo vyměnit nevyhovující produkt?
Pokud si přejete vrátit, nebo vyměnit produkt(y) zakoupené prostřednictvím Clinique Online a využít možnosti vrátit zboží bez úhrady poštovného, postupujte podle následujících čtyř kroků:
1. Vraťte produkty do původního obalu a zabalte je do krabice, ve které jste zboží obdrželi.
2. Odstraňte z krabice všechny etikety s výjimkou bílé etikety ve tvaru diamantu (pokud je na krabici umístěna).
3. Kontaktujte náš zákaznický servis na čísle 800 022 630, který vytvoří návratový štítek pro UPS.
4. S kurýrem UPS si domluvte vyhovující termín převzetí vracené zásilky. Vrácení zásilky je bezplatné. Zboží zakoupené online není možné vrátit v prodejně.
• Pro vaši ochranu a záruku neprodleného vrácení zboží prosíme zasílejte produkty zpět výhradně prostřednictvím přepravní služby UPS. Nezodpovídáme za zásilky, které se ztratí během přepravy.
Pokud byla vaše zásilka při doručení poškozená, prosím postupujte dle kroku Poškozené zboží.
O obdržení vrácené zásilky vás bude informovat e-mailem. Vrácené zásilky zpracováváme do 14 dnů od jejich obdržení. V této lhůtě budou peníze poukázány a lhůta připsání částky na účet záleží na bance. Kontaktujte svou banku pro bližší informace. Pokud máte k vrácení zboží nějaké dotazy kontaktujte nás na telefonním čísle 800 022 630, nebo na e-mailu zakaznickyservis@online.clinique.cz
-
Doručení
Objednávky běžně zpracováváme v průběhu 2-6 pracovních dní (doba zpracování nezahrnuje víkendy). Objednávky uskutečněné v sobotu nebo v neděli budou zpracovány následující pondělí. Objednávky v současné době doručujeme pouze na území České republiky.
Vážení zákazníci, vzhledem ke zvýšenému počtu objednávek v období Black Friday a vánočních svátků může dojít ke zpoždění v doručení vaší objednávky. Velmi se omlouváme, pokud svou objednávku obdržíte později, než jsme předpokládali. Prosíme vás o pochopení a zároveň vás ujišťujeme, že naši kolegové dělají maximum pro to, aby se k vám vaše objednávka dostala co nejdříve to bude možné.
Objednávky běžně zpracováváme v průběhu 1-2 pracovních dní (doba zpracování nezahrnuje víkendy). Objednávky uskutečněné v sobotu nebo v neděli budou zpracovány následující pondělí. Následně jsou předány přepravní společnosti UPS, která je doručí během 1-4 pracovních dnů. V současné době objednávky doručujeme pouze na území České republiky.
-
Doručení
Objednávky běžně zpracováváme v průběhu 2-6 pracovních dní (doba zpracování nezahrnuje víkendy). Objednávky uskutečněné v sobotu nebo v neděli budou zpracovány následující pondělí. Objednávky v současné době doručujeme pouze na území České republiky.
Vážení zákazníci, vzhledem ke zvýšenému počtu objednávek v období Black Friday a vánočních svátků může dojít ke zpoždění v doručení vaší objednávky. Velmi se omlouváme, pokud svou objednávku obdržíte později, než jsme předpokládali. Prosíme vás o pochopení a zároveň vás ujišťujeme, že naši kolegové dělají maximum pro to, aby se k vám vaše objednávka dostala co nejdříve to bude možné.
-
Obecné informace
-
Jaký je status mé objednávky?
Pro aktuální informace o stavu vaší objednávky nás můžete kontaktovat na čísle 800 022 630 (od pondělí do pátku od 8:30 do 17 hod.), nebo prostřednictvím e-mailu. Pokud již byla zásilka expedována, můžete sledovat doručovací proces pomocí sledovacího čísla zaslaného dopravcem.
zpět na začátek -
Zasíláte zboží také do zahraničí?
Objednané produkty vám rádi zašleme kamkoli v České republice. Bohužel objednávky do jiných lokalit nejsme schopni přijmout. Omlouváme se za případné nepříjemnosti. Existuje však několik mezinárodních stránek Clinique, které nabízejí zaslání zásilky i do dalších zemí. Prosíme navštivte náš mezinárodní vyhledávač prodejen.
-
Proč se můj oblíbený produkt přestal prodávat? Mohu ho ještě někde koupit?
Rozhodnutí o uvedení nových produktů a ukončení prodeje stávajících produktů jsou učiněna na základě preferencí a nákupním chování zákazníků v dané zemi. Pokud se váš oblíbený produkt přestal v České republice prodávat, rádi vám pomůžeme najít nového favorita. Kontaktujte nás prostřednictvím live chatu na našich webových stránkách nebo kontaktujte náš zákaznický servis na čísle 800 022 630 od 8:30 do 17 hodin v pracovní dny.
-
Může někdo jiný získat informace, které poskytuji Clinique?
Respektujeme vaše soukromí. Informace, které nám poskytujete nebudou sdíleny s dalšími stranami bez vašeho výslovného souhlasu. Pro další informace si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.
-
Nevyžádaná pošta a poskytovatelé internetového připojení
Váš poskytovatel internetového připojení nebo e-mailový klient může používat filtry k blokování e-mailů, což může ovlivnit doručení e-mailu od společnosti Clinique. Pokud se domníváte, že k tomu dojde, přečtěte si prosím sekci nápovědy vašeho e-mailového klienta nebo se přímo obraťte na svého poskytovatele internetových služeb a zjistěte, jak upravit nastavení, která filtrují nebo blokují e-maily. Tato úprava v nastavení vám umožní dostávat korespondenci od společnosti Clinique. Máte-li jakékoli dotazy, kontaktujte nás na telefonním čísle 800 022 630.
Pokud je váš poskytovatel Seznam:
- Uložte si odesílatele do Kontaktů či si vytvořte vlastní filtr – přejděte do "Nastavení" v části "Filtry". Více informací o možnostech nastavení filtrů naleznete v naší nápovědě v sekci Nastavení schránky > Filtry.
Pokud je váš poskytovatel Centrum:
- Uložte si odesílatele do Kontaktů či si vytvořte vlastní filtr – přejděte do Nastavení > Personalizace > Filtry
Pokud je váš poskytovatel Yahoo:
- Otevřete e-mailovou zprávu Klikněte na odkaz "Přidat do adresáře" vpravo. Adresa bude automaticky přidána do Yahoo! adresáře.
Pokud je váš poskytovatel Hotmail:
- Otevřete e-mailovou zprávu. Klikněte na "Uložit adresu (y)" v horní části záhlaví zprávy.
-
Můžete mi zaslat vzorečky?
Litujeme, ale vzorečky na vyžádání nezasíláme. Vzorky produktů jsou k dispozici během speciálních akcí a některé vzorečky si také můžete vybrat v nákupním košíku při nákupu online. Pokud si nejste jisti, které produkty jsou pro vás vhodné, doporučujeme osobní návštěvu prodejny nebo konzultaci přes live či Zoom. Vyzkoušet můžete také produkty v cestovním balení.
-
Netestujeme na zvířatech
Společnost Clinique Laboratories, LLC. se zavázala netestovat na zvířatech. Stejně tak jsme se zavázali k ochraně zdraví a bezpečnosti spotřebitelů, a proto uvádíme na trh pouze takové výrobky, které vyhovují platným předpisům ve všech zemích, v nichž se naše výrobky prodávají.
Naše produkty ani jejich ingredience netestujeme na zvířatech, ani nežádáme ostatní, aby testovali v našem zastoupení, s výjimkou případů, kdy to vyžaduje zákon. Naše hotové výrobky hodnotíme v klinických zkouškách na panelu dobrovolníků.
Clinique Laboratories, LLC. plně podporuje vývoj a globální přijatelnost alternativních testů bez použití zvířat. Za tímto účelem společnost pracuje s rozsáhlou globální vědeckou komunitou, aby tyto alternativy prozkoumala a financovala.
-
Nabízíte soukromé poradenství a svatební líčení?
-
Nenašli jste odpověď na svoji otázku?
Kontaktujte nás telefonicky na 800 022 630, na live chatu nebo e-mailem.