Skip to main content
account icon arrow-12 icon arrow-16 icon arrow-8 icon arrows-horizontal icon bag icon bottle icon burger icon call icon chat icon check icon checkbox-selected icon checkbox-unselected icon clock icon filter icon information icon list icon location icon logo-clinique icon map icon mic-fill icon minus-12 icon minus-16 icon plus--dark icon plus--light icon plus-12 icon plus-16 icon plus-elclosed icon plus-enclosed-close icon plus-enclosed-hover icon quicklook icon radio-selected icon radio-unselected icon search-icon icon shuffle icon social-facebook icon social-instagram icon social-pinterest icon social-twitter icon switch-off icon switch-on icon twitter icon video-fill icon x-10 icon x-16 icon

Individuální konzultace přes Zoom
(PO-PÁ 10-14 hod.) 

Rezervace 800 022 630

Zeptejte se našich konzultantů na Live chatu!
SO-PO: 12-20 hod./ÚT-PÁ: 13-21 hod. -> 

napište nám
Clinique
Vše
bag icon
close
hledat
zavřít
close
Winter Sale
Novinky
Nejoblíbenější péče
Clinical Reality™
Hydratační péče
Makeupy
Clinique iD™
Bestsellery
Péče o pleť
Clinique iD™
Oblíbené
Cestovní balení
Kategorie
Hydratace
Čištění pleti
Exfoliace pleti a peeling
Odličování pleti
Séra
Masky
Péče o oči
Péče o rty
Sluneční ochrana a samoopalování
Péče o tělo a ruce
Vše z péče o pleť
Cílená péče
Akné
Černé tečky
Unavená a mdlá pleť
Citlivá pleť a začervenání
Nerovnoměrný tón pleti a pigmentové skvrny
Suchá a dehydratovaná pleť
Kontrola lesku pleti
Linky a vrásky
Rozšířené póry a nerovnoměrná textura pleti
Ztráta objemu a povadlé kontury
Makeup
Cestovní balení
Kategorie
Pleť
Makeupy
BB/CC krémy
Korektory
Pudry
Tvářenky
Bronzery
Primery
Rty
Rtěnky
Lesky na rty
Tužky na rty
Oči
Řasenky
Obočí
Linky
Oční stíny
Doplňky a štětce
Vůně
Muži
Muži
Holení
Čištění pleti
Péče o pleť
Vůně a tělová péče
Vše
Klíčové složení
Objevte více
Speciální nabídky
Nepřehlédněte
Bestsellery
3 Kroky
Dárky a sety
Pouze v Clinique
Shade-Match Science™
Clinical Reality™
Klíčové složení
Produktové řady
Anti-Blemish Solutions™
Deep Comfort
Fresh Pressed™
Moisture Surge™
Smart Clinical MD
Take The Day Off™
Speciální nabídky
Vyhledat prodejnu
Nápověda
Kariéra
Přihlášení
user avatar
Můj účet
Dobrý den,
Můj účet
Dobrý den,
HISTORIE OBJEDNÁVEK
ADRESÁŘ
PROFIL ÚČTU
OBLÍBENÉ
KONZULTACE
Odhlásit se
Přihlášení
user avatar
Můj účet
Dobrý den,
  You are currently signed in as:
csr signout
Session open for :
Reset customer

Péče o zákazníky

  • Live Chat
  • Zavolejte nám na+420800022630
  • Email Us
  • Text a Consultant
  • Nákupy online

  • Stav objednávky

     

    Dočasně nedostupné zboží
    Pokud je objednané zboží v době vašeho nákupu dočasně nedostupné, budeme vás o této skutečnosti informovat prostřednictvím e-mailu spolu s informacemi o době předpokládaného doručení. Nedostupné zboží vám zašleme přednostně po jeho naskladnění. Za nedostupné zboží předem nic neplatíte. Pokud si z nějakého důvodu přejete zrušit objednávku momentálně nedostupného zboží obraťte se prosím na  zákaznický servis na čísle 800 022 630, kde vám rádi nabídneme pomoc.

    zpět na začátek

  • Zrušení objednávky

     

    AnchorPokud si přejete zrušit již odeslanou objednávku, kontaktujte prosím neprodleně náš zákaznický servis na čísle 800 022 630 a my uděláme vše proto, abychom vaší žádosti vyhověli. V případě, že jste již obdrželi potvrzení o předání zásilky dopravci, není již možné objednávku změnit nebo zrušit.
    V mimořádných případech mohou být objednávky či jejich části stornovány z následujích důvodů:

    Produk(y) nejsou dostupné
    Vyskytly se problémy s přijetím platby
    Na uvedenou adresu nelze doručit
    Byla odeslána duplicitní objednávka
    Na žádost zákazníka
    Byl překročen limit objednávky

    V případě, že bude vaše objednávka či její část stornována, obdržíte od nás upozornění e-mailem, v němž bude specifikován důvod pro zrušení objednávky. Stornovaná objednávka nebo položky vám nebudou účtovány. Pokud máte zájem zadat novou objednávku, nebo máte dotazy ohledně zrušené objednávky, kontaktujte prosím zákaznický servis Clinique na čísle email.

    zpátky na začátek

  • Jak nakupovat online

     

    Vítejte na stránkách Clinique Online. Jednoduché, pohodlné a bezpečné nakupování. Jednoduše vyberte, který produkt chcete koupit a postupujte podle instrukcí níže.

    Krok 1:
    Pod obrázkem klikněte na tlačítko Koupit. Zvolte požadový odstín, velikost dle uvedených možností a klikněte na tlačítko "Vložit do košíku".

    Pokud se chcete dozvědět o produktu více, klikněte na jeho název nebo obrázek. Na stránce detailu produktu pak stačí kliknout na tlačítko "Vložit do košíku " a produkt se vloží do nákupního košíku.

    Krok 2:
    Až budete mít v nákupním košíku vše, klikněte na ikonu nákupní tašky v pravém horním rohu. V košíku klikněte na tlačítko "K pokladně", které se zobrazí vždy, když přidáte produkt do nákupního košíku.

    Během procesu objednávání postupujte podle instrukcí na obrazovce. Upozornění: Obsah nákupního košíku můžete změnit, včetně množství jednotlivých produktů, dokud nekliknete na tlačítko "Odeslat objednávku". Objednat můžete max. 4 ks stejného produktu a celkem 14 položek v rámci jedné objednávky.

    Krok 3:
    Po odeslání objednávky se zobrazí stránka "Děkujeme", která je potvrzením, že vaše objednávka byla přijata. Krátce na to vám také zašleme potvrzení do e-mailu o tom, že vaše objednávka byla zaevidována. Pokud e-mailové potvrzení neobdžíte do 24 hodin od odeslání objednávky, prosím kontaktuje náš zákaznický servis na telefonním čísle 800 022 630  nebo prostřednictvím e-mailu.

    Pokud máte nějaké dotazy k vytvoření objednávky, nebo pokud si přejete zjistit informace o odeslané objednávce, prosím kontaktujtenáš zákaznický servis. Pro rychlé řešení mějte prosím předem připravené číslo objednávky.

    ZOBRAZIT KOŠÍK
    Pro zobrazení obsahu nákupního košíku klikněte na ikonu nákupní tašky. Zobrazí se vám seznam vybraných položek, včetně jejich množství a celková cena nákupu. V této fázi nákupu můžete libovolně upravovat obsah košíku a množství položek.

    ODEBRÁNÍ POLOŽKY Z NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
    Pokud si přejete odebrat položku z nákupního košíku, jednoduše klikněte na ikonu nákupního košíku a vyberte tlačítko "Upravit". Na další stránce klikněte pod produktem, který si přejete smazat na tlačítko "Odstranit". Položka se z nákupního košíku vymaže.

  • Optimální zobrazení stránky

     

    Naše stránky se nejlépe zobrazují v prohlížečích: Internet Explorer 6.0 a novějších verzích, Firefox 2.0 a v novějších verzích, a Safari 2.0.4 a novějších verzích.

    Neváhejte nás kontaktovat, pokud si přejete zaslat více informací co se týče konkrétního odstínu produktu.

    zpět na začátek

  • Podporované prohlížeče

     

    AnchorNaše stránky se nejlépe zobrazují v prohlížečích: Internet Explorer 6.0 a novějších verzích, Firefox 2.0 a v novějších verzích, a Safari 2.0.4 a novějších verzích.

    zpět na začátek
  • Bezpečný nákup

     

    V Clinique Online víme, jak důležitá je pro vás důležité nakupovat bezpečně. Při odesílání online objednávky zákódujeme vaše informace pomocí šifrovací technologie Secure Socket Layer (SSL), nejmodernější technologie zajišťující vysokou uživatelskou ochranu online.

    http://compnetworking.about.com/cs/securityssl/g/bldef_ssl.htm?terms=ssl

    Aby mohlo být šifrování zahájeno, ujistěte se, že máte nainstalovanou nejnovější verzi internetového prohlížeče s podporou SSL protokolu.

    Internet Explorer 6.0 a vyšší
    Mozilla Firefox 2.0.4 a vyšší
    Safari 2.0.4 a vyšší

    zpět na začátek

  • Dostupnost produktu

     

    Dočasně nedostupné zboží
    Pokud je objednané zboží v době vašeho nákupu dočasně nedostupné, budeme vás o této skutečnosti informovat prostřednictvím e-mailu spolu s informacemi o době předpokládaného doručení. Nedostupné zboží vám zašleme přednostně po jeho naskladnění. Za nedostupné zboží předem nic neplatíte. Pokud si z nějakého důvodu přejete zrušit objednávku momentálně nedostupného zboží obraťte se prosím na  zákaznický servis na čísle 800 022 630, kde vám rádi nabídneme pomoc.

    zpět na začátek

  • Limity objednávky

     

    Dovolujeme si vás informovat, že jeden zákazník může zakoupit max. čtyři (4) ks stejné položky, dohromady max. 14 kusů produktů a celková hodnota objednávky na osobu nesmí překročit částku 15.000 Kč. V případě dotazů se obraťte na náš zákaznický servis, kde vám rádi zodpovíme vaše otázky.

    zpět na začátek

  • Speciální nabídky a promo kódy

     

    Jak uplatnit promo kód? Jednoduše jej zadejte do textového pole "Promo kód" při placení v nákupním košíku. Přijatý promo kód se zobrazí v souhrnu objednávky. Prosíme zkontrolujte, že promo kód byl uplatněn dříve, než objednávku odešlete. Zpětně není možné slevu odečíst nebo do objednávky přidat dárek. Vyhrazujeme si právo dárek nahradit po vyčerpání zásob jiným v odpovídající hodnotě nebo nabídku ukončit z důvodu vyčerpání zásob dříve. O nedostupnosti dárku budete informováni v košíku před odesláním objednávky.

    Upozornění: Promo kódy jsou citlivé na velká a malá písmena, prosíme zadávejte je přesně tak, jak je uvedeno. Daný promo kód je časově omezen a může být uplatněn jedním zákazníkem pouze jedenkrát.

    zpět na začátek

  • Možnosti platby

     

    Za zboží můžete zaplatit zaplatit kreditní či debetní kartou, nebo jiným způsobem uvedeným níže:

    • MasterCard
    • Visa
    • Dobírkou

    Důležité informace

    Jméno a fakturační adresa zákazníka musí odpovídat údajům uvedených na kreditní kartě použité k platbě za zboží a to z důvodu bezpečnosti zákazníka. Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku, která neodpovídá těmto kritériím.

    zpět na začátek

  • Autorizace platby

     

    AnchorVšechny platby kreditní/debetní kartou podléhájí kontrole a autorizaci bankou, která kartu vydala. V případě, že vydavatel odmítne či z jakéhokoliv důvodu neautorizuje zákazníkovu platbu, neodpovídáme za jakékoliv zpoždění či nedodání objednaného zboží.

    zpět na začátek
  • Zdvojená transakce na platební kartě?

     

    Pokud zadáte objednávku s možností platby kreditní kartou, může se stát, že se na vašem účtu zobrazí 2 transakce – blokace částky a následná transakce, kdy z účtu bude stržena blokovaná částka.

    zpět na začátek

  • Moje objednávka

  • Status mé objednávky

     

    Pro aktuální informace o stavu vaší objednávky nás můžete kontaktovat na čísle +420800022630 (od pondělí do pátku od 9 do 17 hod), nebo prostřednictvím e-mailu.

    zpět na začátek

  • Zpracování objednávky

     

    Objednávky běžně zpracováváme v průběhu 1-2 pracovních dní (doba zpracování nezahrnuje víkendy).
    Objednávky uskutečněné v sobotu nebo v neděli budou zpracovány následující pondělí.
    Objednávky v současné době doručujeme pouze na území České republiky.

    zpět na začátek

  • Sledovat zásilku

     

    Doručovací proces můžete sledovat pomocí sledovacího čísla zaslaného dopravcem.

    zpět na začátek

  • Zrušení objednávky

     

    Pokud chcete zrušit již přijatou online objednávku, prosím kontaktujte nás co nejdříve na telefonním čísle: xxx xxx xxx. Uděláme vše pro to, abychom vaší žádosti vyhověli.

    V mimořádných případech mohou být objednávky či jejich části stornovány z následujích důvodů:

    • Produkt není dostupný
    • Vyskytly se problémy s přijetím platby
    • Na uvedenou adresu nelze doručit
    • Byla odeslána duplicitní objednávka
    • Na žádost zákazníka
    • Byla překročen limit objednávky

    V případě, že bude vaše objednávka či její část stornována, obdržíte od nás upozornění e-mailem, v němž bude specifikován důvod pro zrušení objednávky. Stornovaná objednávka nebo položky vám nebudou účtovány. Pokud máte zájem zadat novou objednávku, nebo máte dotazy ohledně zrušené objednávky, kontaktujte prosím zákaznický servis Clinique na čísle +420 234 749 658.

    Zpět na začátek

  • Vrácení a výměna zboží

  • Garance spokojenosti na Clinique Online

     

    Pokud byste z jakéhokoli důvodu nebyli zcela spokojeni s produkty Clinique zakoupenými online, můžete zboží vrátit, nebo vyměnit. Vrátit nebo vyměnit je možné pouze produkty zakoupené na stránkách clinique.cz. Pokud potřebujete s vrácením produktu pomoci, prosím kontaktujte náš zákaznický servis na čísle 800 022 630.

  • Jak vrátit nebo vyměnit nevyhovující produkt?

     

    Pokud si přejete vrátit, nebo vyměnit produkt(y) zakoupené prostřednictvím Clinique Online a využít možnosti vrátit zboží bez úhrady poštovného, postupujte podle následujících čtyř kroků:

    1. Vraťte produkty do původního obalu a zabalte je do krabice, ve které jste zboží obdrželi.

    2. Odstraňte z krabice všechny etikety s výjimkou bílé etikety ve tvaru diamantu (pokud je na krabici umístěna).

    3. Kontaktujte náš zákaznický servis na čísle 800 022 630, který vytvoří návratový štítek pro UPS.

    4. S kurýrem UPS si domluvte vyhovující termín převzetí vracené zásilky. Vrácení zásilky je bezplatné. Zboží zakoupené online není možné vrátit v prodejně.

    • Pro vaši ochranu a záruku neprodleného vrácení zboží prosíme zasílejte produkty zpět výhradně prostřednictvím přepravní služby UPS. Nezodpovídáme za zásilky, které se ztratí během přepravy.

    Pokud byla vaše zásilka při doručení poškozená, prosím postupujte dle kroku Poškozené zboží.

    O obdržení vrácené zásilky vás bude informovat e-mailem. Vrácené zásilky zpracováváme do 14 dnů od jejich obdržení. V této lhůtě budou peníze poukázány a lhůta připsání částky na účet záleží na bance. Kontaktujte svou banku pro bližší informace. Pokud máte k vrácení zboží nějaké dotazy kontaktujte nás na telefonním čísle 800 022 630, nebo na e-mailu zakaznickyservis@online.clinique.cz

  • Přáli byste si zakoupený produkt vrátit, nebo vyměnit?

     

    Pokud nejste z jakéhokoli důvodu zcela spokojeni s produkty zakoupenými online, požádejte prosím o pomoc náš zákaznický servis.

  • Moje zásilka byla doručena poškozená. Co mám dělat?

     

    Pokud jste obdržel(a) poškozenou zásilku, uschovejte krabici, všechny obaly včetně kompletního obsahu zásilky a kontaktujte nás, jakmile to bude možné na čísle 800 022 630.

  • Doručení

    Objednávky běžně zpracováváme v průběhu 2-6 pracovních dní (doba zpracování nezahrnuje víkendy). Objednávky uskutečněné v sobotu nebo v neděli budou zpracovány následující pondělí. Objednávky v současné době doručujeme pouze na území České republiky.

    Vážení zákazníci, vzhledem ke zvýšenému počtu objednávek v období Black Friday a vánočních svátků může dojít ke zpoždění v doručení vaší objednávky. Velmi se omlouváme, pokud svou objednávku obdržíte později, než jsme předpokládali. Prosíme vás o pochopení a zároveň vás ujišťujeme, že naši kolegové dělají maximum pro to, aby se k vám vaše objednávka dostala co nejdříve to bude možné.

     

    Objednávky běžně zpracováváme v průběhu 1-2 pracovních dní (doba zpracování nezahrnuje víkendy). Objednávky uskutečněné v sobotu nebo v neděli budou zpracovány následující pondělí. Následně jsou předány přepravní společnosti UPS, která je doručí během 1-4 pracovních dnů. V současné době objednávky doručujeme pouze na území České republiky.

  • Doručení

     

    Objednávky běžně zpracováváme v průběhu 2-6 pracovních dní (doba zpracování nezahrnuje víkendy). Objednávky uskutečněné v sobotu nebo v neděli budou zpracovány následující pondělí. Objednávky v současné době doručujeme pouze na území České republiky.

    Vážení zákazníci, vzhledem ke zvýšenému počtu objednávek v období Black Friday a vánočních svátků může dojít ke zpoždění v doručení vaší objednávky. Velmi se omlouváme, pokud svou objednávku obdržíte později, než jsme předpokládali. Prosíme vás o pochopení a zároveň vás ujišťujeme, že naši kolegové dělají maximum pro to, aby se k vám vaše objednávka dostala co nejdříve to bude možné.

  • Obecné informace

  • Jaký je status mé objednávky?

     

    Pro aktuální informace o stavu vaší objednávky nás můžete kontaktovat na čísle 800 022 630 (od pondělí do pátku od 8:30 do 17 hod.), nebo prostřednictvím e-mailu. Pokud již byla zásilka expedována, můžete sledovat doručovací proces pomocí sledovacího čísla zaslaného dopravcem.

    zpět na začátek
  • Mohu vrátit, nebo vyměnit objednaný produkt?

     

    Pokud z nějakého důvodu nejste spokojeni s objednanými produkty Clinique, můžete je jednoduše vrátit v původním balení a my vám vrátíme zaplacenou částku, nebo produkt vyměníme za nový.

    zpět na začátek

  • Zasíláte zboží také do zahraničí?

     

    Objednané produkty vám rádi zašleme kamkoli v České republice. Bohužel objednávky do jiných lokalit nejsme schopni přijmout. Omlouváme se za případné nepříjemnosti. Existuje však několik mezinárodních stránek Clinique, které nabízejí zaslání zásilky i do dalších zemí. Prosíme navštivte náš mezinárodní vyhledávač prodejen.

    zpět na začátek

  • Jak mohu změnit, či zrušit moji objednávku?

     

    Anchor
    Prosíme kontaktujte nás co nejdříve na telefonním čísle 800 022 630. Uděláme vše pro to, aby vaše žádost byla vyřešena co nejdříve.

    zpět na začátek

     

  • Jak zjistím složení produktů?

     

    Produkty Clinique jsou 100% testovány na alergie a bez parfemace. Pokud si přejete zjistit více informací o konkrétním produktu, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na telefonním čísle 800 022 630, e-mailem nebo na chatu.

    zpět na začátek

  • Proč se můj oblíbený produkt přestal prodávat? Mohu ho ještě někde koupit?

     

    Rozhodnutí o uvedení nových produktů a ukončení prodeje stávajících produktů jsou učiněna na základě preferencí a nákupním chování zákazníků v dané zemi. Pokud se váš oblíbený produkt přestal v České republice prodávat, rádi vám pomůžeme najít nového favorita. Kontaktujte nás prostřednictvím live chatu na našich webových stránkách nebo kontaktujte náš zákaznický servis na čísle 800 022 630 od 8:30 do 17 hodin v pracovní dny.

    zpět na začátek

  • Může někdo jiný získat informace, které poskytuji Clinique?

     

    Respektujeme vaše soukromí. Informace, které nám poskytujete nebudou sdíleny s dalšími stranami bez vašeho výslovného souhlasu. Pro další informace si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.

    zpět na začátek

  • Nevyžádaná pošta a poskytovatelé internetového připojení

     

    Váš poskytovatel internetového připojení nebo e-mailový klient může používat filtry k blokování e-mailů, což může ovlivnit doručení e-mailu od společnosti Clinique. Pokud se domníváte, že k tomu dojde, přečtěte si prosím sekci nápovědy vašeho e-mailového klienta nebo se přímo obraťte na svého poskytovatele internetových služeb a zjistěte, jak upravit nastavení, která filtrují nebo blokují e-maily. Tato úprava v nastavení vám umožní dostávat korespondenci od společnosti Clinique. Máte-li jakékoli dotazy, kontaktujte nás na telefonním čísle 800 022 630.

    Pokud je váš poskytovatel Seznam:

    1. Uložte si odesílatele do Kontaktů či si vytvořte vlastní filtr – přejděte do "Nastavení" v části "Filtry". Více informací o možnostech nastavení filtrů naleznete v naší nápovědě v sekci Nastavení schránky > Filtry.

    Pokud je váš poskytovatel Centrum:

    1. Uložte si odesílatele do Kontaktů či si vytvořte vlastní filtr – přejděte do Nastavení > Personalizace > Filtry

    Pokud je váš poskytovatel Yahoo:

    1. Otevřete e-mailovou zprávu Klikněte na odkaz "Přidat do adresáře" vpravo. Adresa bude automaticky přidána do Yahoo! adresáře.

    Pokud je váš poskytovatel Hotmail:

    1. Otevřete e-mailovou zprávu. Klikněte na "Uložit adresu (y)" v horní části záhlaví zprávy.

    zpět na začátek

  • Můžete mi zaslat vzorečky?

     

    Litujeme, ale vzorečky na vyžádání nezasíláme. Vzorky produktů jsou k dispozici během speciálních akcí a některé vzorečky si také můžete vybrat v nákupním košíku při nákupu online. Pokud si nejste jisti, které produkty jsou pro vás vhodné, doporučujeme osobní návštěvu prodejny nebo konzultaci přes live či Zoom. Vyzkoušet můžete také produkty v cestovním balení.

    zpět na začátek

  • Netestujeme na zvířatech

     

    Společnost Clinique Laboratories, LLC. se zavázala netestovat na zvířatech. Stejně tak jsme se zavázali k ochraně zdraví a bezpečnosti spotřebitelů, a proto uvádíme na trh pouze takové výrobky, které vyhovují platným předpisům ve všech zemích, v nichž se naše výrobky prodávají.

    Naše produkty ani jejich ingredience netestujeme na zvířatech, ani nežádáme ostatní, aby testovali v našem zastoupení, s výjimkou případů, kdy to vyžaduje zákon. Naše hotové výrobky hodnotíme v klinických zkouškách na panelu dobrovolníků.

    Clinique Laboratories, LLC. plně podporuje vývoj a globální přijatelnost alternativních testů bez použití zvířat. Za tímto účelem společnost pracuje s rozsáhlou globální vědeckou komunitou, aby tyto alternativy prozkoumala a financovala.

    zpět na začátek

  • Nabízíte soukromé poradenství a svatební líčení?

     

    Nabízíme konzultace na všech prodejnách Clinique. Zde se můžete poradit s profesionálně vyškolenou konzultantkou společnosti Clinique. A nyní si můžete zarezervovat soukromou konzultaci zcela zdarma z pohodlí svého domova přes Zoom! Zavolejte na 800 022 630 a rezervujte si svůj termín. 

    zpět na začátek

  • Nenašli jste odpověď na svoji otázku?

     

    Kontaktujte nás telefonicky na 800 022 630, na live chatu nebo e-mailem.

    zpět na začátek

VÍTEJTE!

PŘIHLASTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU CLINIQUE

A ZÍSKEJTE SLEVU 15 %
NA VÁŠ PRVNÍ NÁKUP ONLINE*

Souhlasím se zasíláním marketingových newsletterů a informací o produktech, akcích a speciálních nabídkách Clinique. Seznámil/a jsem se a souhlasím s PRAVIDLY NA OCHRANU OSOBNÍCH ÚDAJŮ.
Zkontrolovat upozornění o ochraně osobních údajů Vaše emailová adresa bude využívána pouze pro účely zasílání marketingových newsletterů a informací o produktech, akcích a nabídkách Clinique. Odhlásit se z odběru newsletterů můžete kdykoliv jednoduše kliknutím na odkaz pro odhlášení přímo v každém newsletteru. Pro více informací o ochraně osobních údajů v rámci Estée Lauder CZ, s.r.o. si prosím přečtěte naše Pravidla na ochranu osobních údajů.
*Promo kód se dá použít pouze jednou. Pro uplatnění slevy zadejte v košíku příslušný promo kód a sleva bude odečtena z celkové ceny objednaných produktů. Slevu nelze kombinovat s jinými akcemi.

VÍTEJTE!

UŽIJTE SI SVŮJ PRVNÍ NÁKUP ONLINE SE SLEVOU 15 %. POUŽIJTE PROMO KÓD WELCOME15

VÍTEJTE!

Pro využití slevy 15% zadejte v košíku promo kód WELCOME15
Na další speciální nabídky se můžete těšit již brzy!

*Promo kód se dá použít pouze jednou. Pro uplatnění slevy zadejte v košíku příslušný promo kód a sleva bude odečtena z celkové ceny objednaných produktů. Slevu nelze kombinovat s jinými akcemi.

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletterů, novinek, speciálních nabídek a dalších informací

Jak používáme vaše osobní údaje

Vaši e-mailovou adresu budeme využívat pouze k zasílání newsletterů a informací o produktech, akcích a speciálních nabídkách Clinique. Odběr můžete zrušit kdykoliv jednoduše kliknutím na příslušný link v jakémkoliv z newsletterů. Pro více informací o ochraně osobních údajů v rámci značky Clinique (spadající pod Estée Lauder Companies) a způsobu uplatnění vašich práv si prosím přečtěte naše Pravidla ochrany osobních údajů.

Děkujeme, potvrzující e-mail byl zaslán na vaši e-mailovou adresu.
Obchodní podmínky

Víte, že?

Váš prohlížeč Internet Explorer není aktualizovaný.

Pro nejlepší zážitek z nakupování na našich stránkách Vám doporučujeme prohlížeč aktualizovat. Pro instalaci novější verze prohlížeče klikněte níže na tlačítko Aktualizovat.

Aktualizovat nyní
Nakupování
Vyhledávač prodejen
Speciální nabídky
Vrácení a výměna zboží
O nás
Zákaznický servis
Ochrana osobních údajů
Obchodní podmínky
Kariéra
Nápověda
Napište nám
Zavolejte nám:
800 022 630
Napište nám na chatu
Sociální sítě
Facebook
Instagram
  • Germany
  • Argentina
  • Australia
  • Austria
  • Belgium
  • Brazil
  • Canada
  • Chile
  • China
  • Colombia
  • Czech Republic
  • Danmark
  • France
  • Greece
  • Hong Kong, SAR of China
  • Hungary
  • India
  • Israel
  • Italy
  • Japan
  • Korea
  • Malaysia
  • Mexico
  • Middle East
  • Netherlands
  • Norway
  • New Zealand
  • Russia
  • Panama
  • Peru
  • Phillippines
  • Poland
  • Portugal
  • Republic of South Africa
  • Singapore
  • Spain
  • Sweden
  • Switzerland
  • Taiwan, China
  • Thailand
  • Turkey
  • United Kingdom
  • United States
  • Venezuela
  • Vietnam

© Clinique Laboratories, llc., Všechna práva vyhrazena

Works for all skin types Very Dry to Dry Dry Combination Combination Oily Oily skin type size shade